среда, 1. јун 2016.

#CookingWithKeti: Pasta sa pilećim belim mesom

Oni koji me prate od početka sigurno znaju da je pored šminke, kozmetike, knjiga, i kuvanje jedna od mojih strasti. U to ime pokrenula sam rubriku #CookingWithKeti koja je mesecim zapostavljena, ali čvrsto sam rešila da to promenim. :)

Danas vam donosim jedan preukusan recept i predlog za ručak ili večericu. Sprema se veoma jednostavno i brzo, a pritom je da "prste pojedeš". :)





PASTA SA PILEĆIM BELIM MESOM

SASTOJCI:

Pileće belo meso
Makarone
Mileram ili kisela pavlaka
Kačkavalj ili parmezan
Beli luk
Kockica za supu
Začini

PRIPREMA:

1. Iseckati pileće belo meso na kockice i propržiti, pred kraj prženja mu dodati sitno seckani beli luk.

2. Jednu kockicu za supu skuvati prema uputstvu.

3. U meso dodati mileram, supu i nekuvane makarone.

4. Kuvati 15-20 minuta pa dodati rendani kačkavalj i začine (so, biber, origano i bosiljak).





I to je sve! Prilično jednostavno, zar ne?


Ukoliko vam je lakse, ceo postupak možete pogledati u videu ispod:




Nadam se da vam se ovaj recep dopada i da ćete ga isprobati. Ostavite mi utiske u komentarima.
Do sledećeg posta, šaljem vam pozdrave!
Katarina
:*




Нема коментара:

Постави коментар