недеља, 16. април 2017.

ZAFUL Casual sunny day


Prvi sunčani dani znatno podignu nivo mog raspoloženja, da li je to što sam tkz. "letnje dete" ili jednostavno samo volim lepo vreme ne znam, ali nije ni bitno. Jedan od prethodnih, takvih dana, iskoristila sam za šetnju sa drugaricom a usput smo napravile par fotki kako bih vam pokazala svoj outfit sa akcentom na ranac sa sajta Zaful u koji sam zaljubljena.

U bež boji je sa par zlatnih detalja (dostupan je u još nekoliko boja) vrlo je kvalitetan i lak za kombinovanje. Ja sam se odlučila za klasične crne pantalone, zlatne cipele i crvenu bluzu da razbije i da pečat kombinaciji. Kako vam se dopada?



>>> Cover Metal Solid Color Satchel <<<




>>> Cover Metal Solid Color Satchel <<<





>>> Cover Metal Solid Color Satchel <<<





>>> Cover Metal Solid Color Satchel <<<



Kako vam se dopada moja kombinacija? Uz šta biste nosile ovaj Zaful ranac?
Do narednog posta, čujemo se u komentarima.

Нема коментара:

Постави коментар