понедељак, 19. јун 2017.

ROSEGAL Pink Heel Sandals

Konačno sam skupila hrabrost da poručim sandale online! Merkam obuću već mesecima ali nisam bila sigurna šta bih za veličinu jer mi inače nekada odgovara 38 a nekada 39. Dobro mi je došla tabela sa merama i vodila sam se njome, što predlažem i vama ukoliko se odlučite za kupovinu.

Stigle su zapakovane u standardnu kutiju za cipele i svaka pojedinačno je bila upakovana u sopstvenu torbicu, uz njih sam dobila i rezervne flekice za štiklu. Inače, poručila sam ih sa sajta Rosegal. Na fotografijama na sajtu su prelepe, ali su uživo još lepše, božanstvene! Veoma su kvalitetno uradjene. Pored roze nijanse koju sam ja odabrala, dostupne su još u crnoj boji. Možete ih pogledati ovde ili klikom na linkove ispod fotografija.























Kako vam se dopadaju?



Prethodne porudžbine sa Rosegal:


Do narednog posta, 
Katarina

4 коментара: