четвртак, 24. август 2017.

SHEIN Favorite Shoes

U dosadašnjim postovima sam vam isključivo predstavljala garderobu sa SheIn sajta dok je sekcija "obuća" ostala potpuno zanemarena. Danas sam rešila da ispravim tu nepravdu i izdvojim za vas par komada koji su mi skrenuli pažnju, nadam se da že se i vama dopasti. Sve informacije o dostupnim dezenima, veličinama, bojama, materijalima i ceni možete dobiti klikom na linkove ispod fotografija.


Čizme do članaka su veoma popularne nekoliko poslednjih sezona, a sigurno je da će biti i ove koja je pred nama, kako je jesen polako počela da se bliži,a znamo da online porudžbine čekamo oko tri nedelje, ja sam već počela da ih merkam. 






Sledeća dva komada su idealna za prelazni period izmedju leta i jeseni, skoro potpuno zatvorene sandale na platformu koju, moram da priznam, nisam volela do pre par godina, ali me je onda osvojila svojom udobnošću. Dostupne su u crnoj i braon boji, ja ne mogu da se odlučim koja mi je lepša. 







Tu su i neizostavne patike, tamno roze sa cvetovima, prosto moram da ih imam!





Za kraj sam morala da vam pokažem ove preslatke kućne papuče, nadam se da se i vama dopadaju koliko i meni!




Javite mi koji su vaši favoriti! Do narednog posta vas pozdravljam!
Katarina

2 коментара:

  1. Crne sandale su me odusevile definitivno,medjutim i patike mi se veoma svidjaju.odlican post draga!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши