петак, 23. децембар 2016.

Golden Rose Longstay Matte Foundation

Tema danšnjeg posta je Golden rose longstay matte foundation, prvi njihov puder sa kojim sam se susrela. Kada sam ga dobila nisam znala šta da očekujem i bila sam pomalo skeptična zbog reči "matte" jer nemam masnu kožu i sumnjala sam da će mi odgovarati. Da li su moje sumnje bile opravdane ili sam pogrešila čitate u današnjem tekstu.





Proizvod dolazi u crnoj mat kutiju na kojoj je ispisan naziv, količina, sastav i kratak opis. Unutra je staklena, takodje mat, bočica sa crnom pumpicom, čiji me je izgled pozitivno iznenadio. Sadrži 32 ml što je više od proseka i ima SPF 15, bez parabena je i ne sadrži ulja. Proizvodjač kaže da traje tokom celog dana, da ima mat završnicu i odličnu pokrivenost. Zvuči obećavajuće, koliko se slažem sa njihovim rečima, čitaćete u nastavku. 

Dostupan je u deset nijansi (možete ih pogledati ovde), moja je u broju 05, što znači da je u pitanju srednja nijansa. Dugo sam se dvoumila da li da ga načinjem ili ne jer mi se činilo da će mi biti taman, ali kada sam ga probala ispostavilo se da je baš idealna nijansa za mene. 






Što se teksture tiče, na prvo korišćenje mi je bila previše retka, definitivno je najtečniji puder sa kojim sam se susrela, ali nakon nekoliko korišćenja mi to više uopšte ne smeta, čak mi i odgovara jer omogućava lakše nanošenje. Nanosila sam ga prstima, četkom i beauty blenderom i sa beauty blenderom se najbolje slaže. Sa jednim slojem postignem pokrivenost kakvu ja volim (blagu, prirodnu) a sa dva sloja pokrivenost može biti potpuna, moram da navedem da nemam neke veće "probleme" na licu. Ima mat završnicu, i odgovara mi kako na masnijim tako i na normalnim delovima lica. Jako je dugotrajan, stoji na mestu dok ne uklonim šminku, na čelu koje mi je masnije malo prosijam posle nekih 6,7 sati i to je sve.







Zaključak je da je ovaj puder ispunio sve što je obećao, nije namenjen samo masnoj koži kako sam u prvi mah pomislila jer i mojoj kombinovanoj savršeno odgovara, ima odličan balans cene (oko 850 dinara), količine i kvaliteta. 

Da li ste probale golden rose matte puder? Kako vam se dopao?

To je sve za ovo javljanje, čujemo se u komentarina!
Do narednog posta, šaljem vam pozdrave, 
Katarina


Нема коментара:

Постави коментар