четвртак, 3. новембар 2016.

"Follow for follow" blogeri

Danas sam rešila malo da iskočim iz beauty okvira i kuckam na temu koja je sve više i više (čitaj previše) zastupljena u blogosvetu. Radi se o ponašanju nekih mojih kolega blogera. Ali pre nego što krenem sa pričom želim da naglasim da cilj ovog teksta nije omalovažavanje niti želja da nekoga prozovem ili uvredim, samo želim da iskažem svoje mišljene i diskretno skrenem pažnju blogerima koji možda nesvesno rade nešto ovako.




"Blog ti je divan, zaprati me uzvraćam sigurno!"

"Follow for follow?"

"Molim te klikni na link treba mi za saradnju."




i slične rečenice vidjam svakodnevno što na grupama namenjenim blogerima, što u komentarima postova, u inboxu i na raznim drugim mestima. Počelo je opasno da mi bode oči, a koliko sam videla i drugim blogerima koji se trude da igraju po fairplay-u. Ne znam da li oni koji nas zatrpavaju ovakvim pisanijama uopšte znaju šta rade i koliko je to zapravo pogrešno, ukoliko ne znaju želim ovim tekstom da im skrenem pažnju.




Prvo, kada iskucate rečenicu ovakvog tipa u komentaru na post svog kolege, vidi se da tekst niste ni pročitali, već da ste došli po jednog novog followersa i to je jedno veliko nepoštovanje.

Drugo, shvatite da niste jedina osoba koja to radi (ima vas previše)i da jednostavno opterećujete blogera na čijem ste tekstu.

Treće, niko nije napravio blog da bi on bio prostor za vašu reklamu.

Četvrto, ako se tako ponašate možda ćete nakupiti followerse ali sigurno nećete imati poštovanje svojih kolega.

Peto, jako je nezrelo i sigurno vas niko neće shvatiti kao ozbiljnog blogera.

Šesto, šta dobijate time?

Sedmo, da toliko vremena koliko potrošite na ovakav spam, utrošite na to da radite na kvalitetu svojih tekstova, bili biste na dobrom putu da postanete dobar bloger.

Osmo, dosadjujete.

Deveto, dosadjujete jako!




Zaključak-ako želite da postanete ozbiljan bloger, morate tako i da se ponašate. Put ka uspehu je jako dugačak, ništa se ne postiže preko noći, zato trudite se, radite na sebi, na svom stilu pisanja, budite redovni i pustite svoj blog da raste polako ali sigurno. "Follow for follow" taktika je kula od karata koja će se kad tad srušiti, zato gradite čvrstu bazu!

Moram da ponovim da cilj ovog teksta nije da bilo koga uvredim i povredim već je cilj da pokušam da "otreznim" one koji ovo rade. Sve što sam rekla je za vaše dobro, ali na vama je da izaberete smer u kome želite da idete a ja vam u svakom slučaju želim sreću i uspeh!

To je sve, za sada, na ovu temu. 

Šta misite o "follow for follow" blogerima?


Do narednog posta,
 Katarima :*

*fotografije su preuzete sa interneta

14 коментара:

  1. Vidjam to svakodnevno i bila sam u situaciji da "osetim" tu situaciju na svojoj kozi. U pocetku sam volela da podrzim neke mlade osobe koje su tek krenule, ali trenutno je to postao spam i ne mogu da podnesem komentare na svaki moj post post ti je odlican zaprati me. Jednostavno nikad nisam koristila tu vrstu reklame, ok je denom dva puta da ostavis negde svoj link ali nagomilavanje je po meni previse. Kako postujem svoj rad tako zelim da postujem i rad mog kolege kojem cu da uputim savete, kritike, pohvale ili pomoc oko odredjenog proizvoda.
    Odlican post :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Silvi :*
      I ja sam u pocetku "nasedala" na te fore, hajde da pomognem deci na pocetku, ali pocelo je da prelazi svaku meru i preslo je u klasican spam.

      Избриши
  2. Zaista me to sve vise uzasava. Svaka cast za tekst. Sta mislis o instagram blogerima? Planiram da o tome pisem na mom blogu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Milice. :) O Instagram blogerima ne znam mnogo jer ih ne pratim, primetila sam samo da se sve vise njih odlucuje da radi na IG a ne na blogu jer je tamo svakako lakse doci do veceg proja pratilaca. Rado cu procitati tvoj post na tu temu. :)

      Избриши
  3. Dobra ideja za post :) ide se sve više na neku brzinu i forsiranje nečeg za što treba vremena :/ al ajde to me ne živcira toliko koliko kad vidim evo i neki dan profil jednog bloga na instagramu, ima 50ak fotki, par tisuća 2000-3000 ne sjećam se točno, followera, ako klikneš ma popis followera odmah vidiš da je sve lažno, sve profili bez slika, bez postova, očigledno napravljeni samo u svhu prodaje followera, svi znamo da se sve može tako lakšim putem i fake ali šta tim govoriš o sebi i što na duže dobiješ? :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas tako, slazemo se u potpunosti, ali valjda je to sve tako jer izgleda nismo svi pokrenuli blog iz iztog razloga. :)

      Избриши
  4. zaista je iritantno, a pogotovo sto su to ugl deca koja jos idu u osnovnu skolu...prema tome, mislim da nema potrebe nervirati se oko toga i gubiti vreme na gluposti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svakako se ne nerviram oko takvih stvari. :) Da, primetila sam da su to mahom devojcice. :)

      Избриши
  5. Odlican tekst i zapazanje koje nas mnoge blogere prilicno nervira. Bezveze je ni ne procitati tekst, ali se obavezno pojaviti sa komentarom "zaprati me", "posjeti moj blog" i sl. Ako neko nema ni mrvicu kulture da procita barem jedan post na blogu kako mozes traziti uslugu.
    Nisam sigurna da na taj nacin i dodju do pratilaca. A do postovanja, bas si fino napisala, nikako.

    ОдговориИзбриши
  6. Vidim da se baš često piše na ovu temu u zadnje vreme a ja nikako da dam svoj komentar negde :). Od samog starta kako pišem blog a to je više od 2 godine sada već nailazim na takve komenntare i već od prvog sam zamrzela sve naredne, pre svega ne volim taj vid nametanja, drugo ne volim ništa na silu ako šta valja i dopadne mi se otkriću sama, naći ću ne trebaju mi linkovi na svakom postu uz to znam da isti nije pročitan, ma ne post nego ni naslov istog. Nikad nisam reklamirala svoj blog nigde, niti ostavila link niti pisala ikom da dali link mog bloga igde, sama sam uspela to što jesam i time sam zadovoljna i ponosna sa na to. Isto tako ako se meni lično svidi nečiji rad tu sam da podržim uvek, a isto tako i da pomognem to mnogiiiiii znaju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno se slažemo, baš me iritira kada mi neko na silu gura nešto pod nos bez imalo poštovanja, bar post da pročita. Počele smo negde u isto vreme, i čini mi se da tada nije bilo baš ovako, sve smo se mnogo više trudile i pokušavale same nešto da postignemo. Danas devojke (ili možda pre devojčice) žele sve preko noći. Mislim da je razlika u tome što smo mi tada pokretale blogove uglavnom iz ljubavi i nismo imale neka velika očekivanja. :)

      Избриши