среда, 25. фебруар 2015.

TAG: Proizvodi koje ne koristim


Zdravo drage devojke,
evo jednog vanrednog posta. :)
Naime, rešila sam da se priključim tagu u kome treba da navedemo proizvode koje ne koristimo i navedemo razloge za to. U početku sam se malo zamislila, ali čim sam krenula proizvodi su počeli samo da se nižu jedan za drugim. Pa, da krenemo polako.


  • Baze za lakove za nokte- mislim da ovo baš i nije dobro, ali prosto nemam naviku da ih koristim. Javno obećavam da ću poraditi na tome da to promenim.




  • Prajmeri- umesto prajmera kao podlogu za šminku koristim kremu, umesto baze za senku koristim puder u kamenu ili prahu ali i to jako retko radim, a posao lip primera mi jako dobro odradjuje balzam za usne.


  • Micelarne vode-još uvek ih nisam probala ni sama ne znam iz kog razloga. Par puta sam imala nameru da ih kupim ali me je uvek privuklo nešto drugo. :)
  • Olovke, gelovi i maskare za obrve-do sada nisam naišla ni na jedan proizvod ove vrste sa kojim moje obrve izgledaju prirodno jer imam po malo čudnu boju obrva.

  • Gelovi, pene i lakovi za kosu-ne volim onaj osećaj pri češljanju posle korišćenja ovih proizvoda, imam osećaj kao da mučim svoju kosu.
  • Kreme za samopotamnjivanje- eksperimentisala sam nešto sa ovim kremama pre par godina i ni malo mi se nisu dopali rezultati.

To je bila lista proizvoda koje ne koristim i razlozi za to. Nadam se da vam se ovaj post dopao. :)

Koje proizvode vi ne koristite? Zašto?

Volela bih da ovaj tag urade moje koleginice sa blogova Ana 2 catsBeauty stuff by AnaTaanjicabb i Milena Ivić. Unapred im se zahvaljujem. :)

Do idućeg posta! :*

2 коментара: