среда, 1. јул 2015.

Aura veštačke trepavice i lepak

Ćao devojke!
Danas vam donosim priču o Aura veštačkim trepavicama i lepku za iste.
Detaljnije ću vam pričati isključivo o trepavicama koje sam probala, ali pre toga želim da vas upoznam sa celom kolekcijom.



Iz Aure kažu da je reč o ručno radjenim trepavicama od prirodne dlake, dostupne su u deset modela:

  • 01-Naturaly great
  • 02-Cat mystic
  • 03-Shaggy dream
  • 04-Miaou miaou
  • 05-Velvet eye
  • 06-Tiger lady
  • 07-Nubian queen
  • 08-Bigger's better
  • 09-Miss Naughty
  • 10-Slightly nightly

Prva tri modela imaju prirodnu dužinu i namenjena su isticanju prirodnog izgleda trepavica.
Naredna četiri modela su duža od prirodne dužine trepavica i razlikuju se po tome šta želite da postignete.
Sledeća dva su namenjena postizanju ekstravagantnog izgleda.
Poslednji model ima takodje prirodni izgled sličan modelu 02 samo što su za nijansu gušće.

Trepavice su jako kvalitetno uradjene, dugo traju, jako se lako stavljaju i isto tako lako skidaju.

Ja sam probala modele  02, 04 i 07. U narednim redovima slede moji utisci o njima.


02-Cat mystic


Kao što sam već rekla ovo je model kojim se postiže prirodan izgled trepavica, mislim da su univerzalne i da bi odgovarale svakom obliku oka. Na mojim očima se gotovo i ne primećuju, samo malo otvore oči. Mogu ih preporučiti za dnevni make up, ali sobzirom da ja ne stavljam veštačke trepavice za tu priliku, ovaj model gotovo i ne koristim.  


04-Miaou miaou


Koso sečene trepavice za postizanje "mačkastog" izgleda. Nisu napadne, lepo istaknu oči. Moj omiljeni model za koji se odlučim za svaku priliku.


07-Nubian queen


Model koji je dosta gust i daje dramatičan izgled. Ako mene pitate previše dramatičan. Ne volim ovako duge trepavice. Vama koji volite sigurno će se dopasti. 


Generalno utisak o Aurinim veštačkim trepavicama je da su: 
  • jako kvalitetne, 
  • dostupne u dovoljno modela  da ćete sigurno pronaaći neke za sebe, 
  • cena je pristupačna  (oko 350 dinara), 
  • lako se stavljaju i skidaju i
  • jako dugo traju. 
Zaključak je da definitivno imate moju preporuku!

Sve modele možete pogledati na Aurinom zvaničnom sajtu.




Lepak je dostupan u dve boje-beloj koja kasnije postaje providna i crnoj.
Ne znam da li je problem do mog primerka ali crni je malo redji i teži za korišćenje jer se razliva. 
Ali generalno i jedan i drugi su jako dobri, drže dosta dugo i nije mi se desilo da se trepavice odlepe (jednom sam ih držala i 15 sati). I za njih imate moju preporuku! Cena je oko 350 dinara.

Koji su vaši favoriti medju Aurinim trepavicama?

*sve slike su preuzete sa internta.






10 коментара:

  1. Imam ove 04,ali sam smotana pa ih nisam ni koristila :D

    ОдговориИзбриши
  2. Nikako ne mogu prežaliti što kod nas nema Aure, jako mi se sviđaju njihovi ruževi i nadam se da će se i to jednom promijeniti ;) Mačkaste su mi najljepše!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja obozavam njihove ruzeve, ali i ostale stvarcice. Jako su kvalitetni! Nadam se da ce uskoro Aura doci i u tvoju yemlju. ;)

      Избриши
  3. Ja imam ove prve,dobila sam ih,ali su mi jako čudne deluju mi kao da su pojedinačne ,tako da nisam lepak ni kupovala( njega nisam dobila) ,ni stavljala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, malo su redje i kraće od ostalih modela, kao što sam rekla i ne koristim ih jer se na mojim očima ne primećuju. :)

      Избриши
  4. Aurin lepak je po meni najbolji i pristupacan, lako se radi sa njim.
    Takodje i obozavam Aurine trepavice moje omiljene su broj 10 :)

    ОдговориИзбриши
  5. Volela bi da narucim trepavice broj 4 i beli lepak.kako sam razumela trepavice su 350 i lepak 350?izadje 700 + postarina?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Suzana, trepavice i lepak mozete kupiti u Liliju, DM, parfimerijama i u vecini apoteka. Sto se cena tice, kada sam pisala ovaj post bile su oko 350 dinara, ne znam da li je bilo neke promene. :)

      Избриши