недеља, 20. август 2017.

NEWCHIC obuća

Pre nekoliko nedelja najavila sam vam novu saradnju sa sajtom Newchic, predstavila svoje favotite u tom periodu i obećala detaljne utiske kada paket stigne, vreme je da ispunim obećanje. Na samom sajtu dostupno je nekoliko kategorija: žene, muškarci. torbe, cipele, lepota, nakit i satovi, kuća i bašta, deca, ništa drugačije nego na ostalim sajtovim. Ono što Newchic izdvaja od drugih online kutaka za kupovinu koje ste do sada vidjali na mom blogu jeste nešto drugačiji stil, pre svega odeće. Na njemu možete pronaći mnogo vintage komada, ukoliko volite takav stil Newchic je pravo mesto za vas.

Što se moje porudžbine tiče, čekala sam na nju nešto duže nego obično i to je moja jedina zamerka, nije bilo zadržavanja na carini niti dodatnih troškova, sadržaj je stigao u dva paketa izmedju kojih je bio dan razmaka. 




Ovog puta odlučila sam se da poručim samo obuću, papuče, sandale i patike. Moram da napomenem da, ukoliko se odlučite nešto da poručite, vodite računa o veličinama jer su meni patike male a sandale i papuče su mi baš knap. Moja preporuka je da poručite za dva broja veću zatvorenu obuću i za broj veću otvorenu obuću.





Patikama sam se najviše radovala, zar nisu preslatke? Nažalost male su mi, ali će se zato moja sestričina jako obradovati. Vrlo su kvalitetno uradjene, djon je gumeni a oko njega i na prednjem delu je materijal poput kanapa, ne znam kako se zove, ali verujem da znate na šta mislim. :) Gornji deo je od veštačke kože sa ovim preslatkim printom, porubi su vrlo lepo uradjeni, ništa ne štrči. 

Cena:15,93$











Sandale u tamno bež boji sa kamenčićima u istoj takvoj boji su takodje veoma kvalitetno uradjene, imaju ojačanje u vidu jastučića na mestu gde dolazi peta što ih čini veoma udobnim. Plašila sam se kakav će bizi deo sa kamenčićima, ali bez razloga, lepo su učvršćeni i još uvek su svi na broju. Ono što mi se naročito dopada, osim pomenutog ojačanja na mestu za petu, je to što je djon nešto deblji što takodje doprinosi udobnosti.

Cena: 19,84$





Čuvene krznene papuče, čim sam ih videla znala sam da će se naći u mojoj korpi. Bile su mi preslatke i na slici, ali tek uživo, nemam reči! Krzno je tako mekano da imam osećaj da dodirujem zeca :D Ono što mi nije jasno je krzno i na gazištu jer sobzirom da je letnji model, koja je svrha? Ove papuče ne nosim po polju već sam se opredelila da budu kućne baš zbog materijala na gazištu ali i zbog toga što mislim da je šteta ovako lepo krzno uništiti uličnom prašinom.

Cena: 11,53$








Usled proslave trećeg rodjendana sajta Newchic ukoliko preuzmete aplikaciju na svoj mobilni telefon dobićete 20% popusta. Više informacija na ovom linku.

Newchic na SnapChatu: @newchicfashion 

To je sve što se tiče moje prve porudžbine sa sajta Newchic. Kako vam se dopada moj izbor? Da li imate iskustva sa ovim sajtom?

Do narednog posta, 
Katarina



12 коментара:

  1. Patike su predivne :)
    Ja sam sa ovog sajta uzimala isključivo obuću, broj koji inače nosim, i nisam imala problema nikad.
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam uzimala sa nekih drugih sajtova i nije bilo problema, ne znam šta se desilo ovog puta :/

      Избриши
    2. Cao jel moze pomoc kako poruciti sa New Chick

      Избриши
  2. Patike su extra... Bas mi je krivo sto su ti male :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daa, prelepe su, šteta što su mi male ali poklonila sam ih sestričini koja se baš obradovala, tako da neka su :)

      Избриши
  3. Mene interesuje da li je neko narucivao obucu koja je skuplja od 50 evra? Ima super modela, pa me interesuje koliki su dodatni troskovi, svi kupuju ono sto je manje od ove cifre! Pozzz

    ОдговориИзбриши
  4. Cao pomoc jel moze neko da mi objasni kako da porucim robu

    ОдговориИзбриши
  5. radeerceg@yahoo.com18. јануар 2020. 11:32

    Negde u novembru prošle godine sam poručio dva para cipela i još ih nema a platio sam čak i bržu isporuku. Nemam nikakvih vesti a zaboravio sam kako da proverim šta je sa robom. Molim Vas pomozite mi.

    ОдговориИзбриши