четвртак, 9. април 2015.

#ReadingWithKeti #1





Ćao drage moje,
dobila sam ideju da na blogu uvedem jednu novu rubriku koja nema veze sa beauty proivodima.
Ja sam neko ko smatra da lepota dolazi iznutra, i koliko god je u 21. veku spoljašnja lepota važna mislim da je unutrašnja lepota daleko važnija.
Naime reč je o tome da sam odlučila da uvedem rubriku kojoj sam dala naziv Reading with Keti u kojoj ću sa vama jednom mesečno deliti knjige koje trenutno čitam.
Jako volim da čitam, ali često zbog obaveza oko fakulteta nemam onoliko vremena koliko bih htela da se posvetim nekoj drugoj literaturi osim one iz oblasti Ekonomije. Trudim se da mesečno pročitam bar po jednu knjigu. Nekada se desi da je to dosta veći broj, nekada u vreme ispitnog roka ne stignem uopšte da se posvetim čitanju.
Čitanjem širimo svoje vidike i povećavamo svoje unutrašnje bogatstvo. Cilj mi je da sa vama mesečno podelim bar po jednu knjigu koju sam u prethodnom mesecu pročitala i radovala bih se vašem feebacku u vidu preporuke nekog dobrog naslova.




Knjiga koju trenutno čitam je  Pedeset nijansi oslobodjeni E.L. Džejms. To je treći deo trilogije Pedeset nijansi. Prva dva dela sam pročitala u jednom dahu.

Iako je prvi deo knjige, koji nosi naziv Pedeset nijansi siva, izašao još daleke 2011. u moje ruke je došao tek ove godine u januaru. Knjigu sam videla na polici kod drugarice i uzela da je pročitam čisto iz radoznalosti jer sam čula najrazličitije komentare. Neki su oduševljeni, neki su zgroženi, pa sam želela da donesem svoj sud. Ukoliko nisi upoznata, reč je o erotskom romanu. Glavni likovi su Anastasija Stil, studentkinja književnosti i Kristijan Grej, uspešan mladi biznismen. Upoznaju se tako što Anastazija dolazi u njegovu kompaniju kako bi ga intervjuisala, umesto svoje drugarice koja se razbolela. Ne bih vam otkrivala detalje jer ni sama ne volim kada mi neko prepričava knjigu ili film, samo ću vam reći da je roman nesvakidašnji, pun neizvesnosti, erotski ali ne vulgaran, romantičan. Prvi put sam se susrela sa romanom ovakve vrste, uglavnom preferiram drugačiju literaturu, ali prijalo mi je da se upoznam sa nečim drugačijim.

Drugi deo nosi naziv Pedeset nijansi mračnije, a treći Pedeset nijansi oslobodjeni. Delovi se nadovezuju jedan na drugi. Po mom mišljenju prvi deo knjige je najekstremniji.

Preporučujem da pročitaš ove knjige samo ukoliko imaš iznad 18 godina. Ako ništa drugo, vredi pročitati jer je drugačija literatura u pitanju, a zašto nekad i ne iskočiti iz svakodnevnih okvira.



Kao što već, sigurna sam, znaš po prvom delu knjige je snimljen i film. Ja sam ga naravno pogledala i jako mi se dopao, ali kako knjiga ima preko 500 stranica, mnogi detalji su izostavljeni, tako da vrlo moguće da ti se film neće toliko dopasti ako nisi pročitala knjigu. Po mom mišljenju knjiga je dosta bolja, ali takodje mislim da je knjiga uvek bolja od filma jer imaš slobodu shvatanja, dok je film tudje vidjenje knjige.



Ispod ću ostaviti linkove za download sva tri dela knjige i za online gledanje filma.

Pedeset nijansi siva
Pedeset nijansi mračnije
Pedeset nijansi oslobodjeni
film

Ako idalje imaš nedoumicu da li čitati ili ne, možda će te stvar koja sledi ubediti. :)


Šta misliš o novoj rubrici?
Da li si čitala knjigu ili gledala film? Utisci?
Da li si čitala neku dobru knjigu u poslednje vreme?
Do narednog javljanja ostani nasmejana i nešto lepo čitaj.




Нема коментара:

Постави коментар