среда, 18. новембар 2015.

Fake makeup - veliko NE!




Svakodnevno na Facebooku i Instagramu vidjam brojne profile koji prodaju "original" MAC, Urban decay, Dior, Chanel i šminku ostalih high end brendova po smešno niskim cenama, uglavnom su izgovori-ispalo je iz kamiona, uzeto je sa carine itd itd. Neki od njih su otišli toliko daleko da cene uopšte nisu ni snizili, neki su prevazišli i same brendove nudeći ono što čak i ne postoji u originalnoj ponudi, tako da kod njih možemo kupiti i Naked paletu u broju 7 iako je originalni brend tek stigao do upola manje cifre. Sve ovo mi je poslužilo kao inspiracija za današnji post na temu fake šminke i opasnosti korišćenja iste.




Nikada mi nije bila jasna potreba ljudi da imaju nešto što nosi etiketu nekog velikog i skupog brenda makar bila i kopija, ne znam gde je tu zadovoljsto i u čemu je čar kada vi znate da je sve to veliki lažnjak!
Za novac koji ste dale za tu lošu kopiju možete kupiti original odličnih brendova kao što su Max Factor, Deborah, Loreal... a da ne pričam o činjenici da postoje još jeftiniji brendovi koji vam mogu više nego dobro odraditi posao.




Najveće opasnosti ovakve šminke su nepoznat sadržaj i to što nije testirana. Ako nešto nije testirano ne znate kakav će uticaj imati na vašu kožu, možda se u kratkom roku ništa ne primeti ali dugoročne posledice mogu biti veoma ozbiljne. Ovakvi proizvodi obično sadrže velike količine štetnih hemikalija kao što su:arsen, živa, olovo, bakar...koje mogu dovesti do mnogih opasnosti a jedna od njih je i rak. Zašto biste to radile sebi? Zbog čega? Da li je MAC lažna etiketa vredna potencijalnih problema sa vašim zdravljem u budućnosti? Ovo su pitanja na koja bih volela da svaka od vas sebi odgovori ukoliko posegne za kupovinom fake makeupa.




Takodje, čula sam, a i sama videla, da neki šminkeri svesno koriste lažnjake, ovo je već za osudu! Bavljenje ovim poslom zahteva velika ulaganja, ali isto tako obezbedjuje veliku zaradu i takvo ponašanje smatram velikim bezobrazlukom a takve "šminkere" prevarantima!





Plagijatori su zaista dosta napredovali u svom poslu i danas prave kopije koje na prvi pogled ni odlični poznavaoci šminke ne mogu da provale, iz tog razloga moj vam je savet da, kako ne biste bili prevareni, proizvode kupujete isključivo u zvaničnim radnjama brendova. Ukoliko ste rešili da izdvojite novac i investirate ga u skupu šminku, pre toga se dobro raspitajte, googlajte, čitajte blogove...da vaš novac ne bi bio bačen.





Cilj ovog posta nije omalovažavanje devojaka koje kupuju fake šminku već moj apel na njih da to ne rade, da im na prvom mestu bude zdravlje a ne etiketa. Korišćenje fake šminke vam samo može doneti štetu!

Ako zračite iznuta šminka vam uopšte neće biti potrebna, a ako niste zadovoljne sobom ni najskuplja šminka vas ne može ulepšati jer LEPOTA DOLAZI IZNUTRA!

I za kraj želela bih da vam poručim da nikada ne patite za stvarima koje su vam nedostižne u ovom trenutku već budite zadovoljne onime što imate jer neko nema ni toliko!




Kakav je vaš stav po ovom pitanju?

*sve slike su preuzete sa interneta.

32 коментара:

  1. Mij stav je gotovo identicant tvome,volim sminku,ali i pazim gde i sta kupujem,ne sminkam se mnogo i svakako da je tacno ono u vezi zracenja iznutra,zato se i trudim da vezbam,smejem se,budem razdragana bez obzira na mnoge nedace koje su me snasle,tezak ili gotovo niakav hod i samoca,pozitivan stav doprinosi lepoti na prvom mestu,zato mi je i drago sto sam procitala ovaj izuzetan post,svaka cast i hvala,uzivala sam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu draga Tatjana, hvala tebi na lepim rečima. Drago mi je da nam se mišljenja podudaraju kako po pitanju šminke tako i po pitanju značaja pozitivnog stava na lepotu i život uopšte. <3

      Избриши
  2. Ove naked paletice mi posebno idu na zivce. Danas vlada pomama za tom kozmetikom preko fb, a mnoge devojke i nisu svesne da se radi o kopijama. Budimo realni, MAC karmin ili chanel paletica senki za 700-800din Mhmmm

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš to, ali neki ljudi veruju u priču da je ispalo iz tamo nekog kamiona pa je zato toliko jeftino... smešno zaista.

      Избриши
  3. Ove naked paletice mi posebno idu na zivce. Danas vlada pomama za tom kozmetikom preko fb, a mnoge devojke i nisu svesne da se radi o kopijama. Budimo realni, MAC karmin ili chanel paletica senki za 700-800din Mhmmm

    ОдговориИзбриши
  4. Naivne cure i sminkeri su druga prica. Ali u zemlji trecerazredne milke, nes kafe i arijela, nema potrebe za takvim zgrazavanjem. Tih par sati u izlasku sa , moz mislit, laznom senkom na ocima, pa - msm da ne moze da skodi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Milka , Nes kafa i Ariel su teme kojima treba neko drugi da se bavi, ja pišem konkretno o kozmetici jer je to tema mog bloga. :) Par sati provedenih sa senkom za oči od sumljivih sastojaka sigurno neće izazvati neke velike posledice ali svakodnevno korišćenje može da dovede do istih i zbog toga mislim da ima potrebe za zgražavanjem i pričom o ovoj temi. :)

      Избриши
  5. Slazem se u potpunosti,ja sam prezadovoljna koristeci Aura i MaxFactor proizvode,i ne patim od toga da moram imati skupu sminku,bitno mi je da postojeci proizvodi apsolutno odgovaraju mojoj kozi i da su zaista na visokom nivou kvaliteta,a ujedno su pristupacni za svaciji dzep. Elem,ukoliko bih pozelela da kupim neku paleticu poznatijih brendova,svakako bih to uradila u radnjama za koje znam da su to 100%original proizvodi a nikako preko interneta i razlicitih profila na fb koji su se u poslednje vreme toliko namnozili da je to neverovatno :-) Aplauz za post Kaco :-* Savrsen je i savrseno si objasnila onima koji mozda razmisljaju da naruce "fake" sminku :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja Boko drago mi je da se i po ovom pitanju slažemo. <3 Hvala puno na lepim rečima i podršci. :***

      Избриши
  6. Super ti je post , ja sam pre par dana izbacila na instagramu sliku gde su napisali (prodavaci -fake make up-a) da se radi o originalu i da ne proizvodi Kina nego francuska. Što znači da lažu i to.

    ОдговориИзбриши
  7. Iskreno znam da ljudi imaju prava da prodaju sta zele ali prodavanje fake proizvoda po ceni originala je prevazislo sve granice. I sama sam videla oglas za Naked basics paletu koja je bila skoro ako ne i tacno onoliko koliko original iznosi, da bih pre kupovine shvatila da je kopija. Pored problema neispitanosti kopije nikada nece ni prici originalima po kvalitetu, dugotrajnosti, pigmentovanosti i ostalim stvarima zbog koga su proizvodi i te cene. Ne mogu da verujem koliko je to sve uzelo maha kod nas

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ne treba da imaju pravo da prodaju sta zele vec da treba zakonski da odgovaraju za to jer je rec o klasicnoj prevari. Sramota je sta rade, sreca na kraju nisu uspeli da te prevare ali mnoge svakodnevno varaju.

      Избриши
  8. Kada nešto postane popularno, uopšte me ne čudi pomama za tim i kod nas. Nije samo šminka u pitanju. Ne kupujem kozmetiku preko interneta. Jedino preko kataloga (Avon/Oriflame) jer su mi u neku ruku to i proverene stvari, kao i u Lilly drogerijama. Ne opterećujem sebe uopšte time da imam neki mnogo poznat brend. Mislim da kako u Lili drogerijama, tako i u DM-u ima dovoljno izbora, kao i u nekim drugim bolje opremljenim parfimerijama, te uopšte nije potrebno tugovati za tim ,,nedostižnim'' brendovima. Dopada si mi se što si pisala o ovome. Pozdrav :)

    Lilo and Iv

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom draga Miljana, brojnih dostupnih izvora svakako ima a i mnogo su zdraviji. :)

      Избриши
  9. Svaka cast za temu, potpisujem svaku tvoju rec.Malo je reci da poludim kada vidim gomilu kopija, i stvari koje uopste i ne postoje.Zalosno je sto devojke pored svih apela i upozorenja, i dalje kupuju te gluposti, koje mogu da im stete, pored toliko dobrih, a jeftinih brendova.Nije greh ako neko nema da izdvoji 6000 za originalnu paletu, kao da je to uopste bitno, ali zasto rizikovati zdravlje i kupiti nesto sto je neprovereno, samo da bi rekao da imas nesto sto svi znamo da je fejk...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad mi nece biti jasna ta potreba ljudi, stvarno je sve ovo uzelo ozbiljnog maha kod nas i mislim da samo konstantnom pricom o ovoj temi mozemo da uticemo na devojke koje kupuju i malo promenimo stvari.

      Избриши
  10. Bravo za temu!
    Već neko vreme razmišljam da napišem ovakav post. Očigledno da bi svaka blogerka trebalo da piše na ovu temu kako bi otvorile oči devojkama koje ne znaju šta kupuju,a možda i onima koje to svesno rade.
    Jedno je sigurno,malo koja devojka zna razliku izmedju originala i fejka( dobro su uradjeni ).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, sto vise price o ovoj temi mozda i donese neke rezultate. Da, plagijatori su se toliko usavrsili da je prepoznavanje tesko, mislim da je lek za to kupovina u zvanicnim radnjama brendova i proverenim parfimerijama.

      Избриши
  11. Velika galama oko lazne sminke i potpisujem svaku tvoju rec i bravo za to, ja prva nisam do pre koju godinu znala sta je fake a sad sam profesionalac ali ima gomila devojaka koje ne znaju i kojima se uvali svasta pod odlicnom kopijom, ili kradenim originalom ili na razne price, ali mene zanima posto zdravlje na usta ulazi zasto niko od vas ne pise o stetnosti cigareta, coca cole, secera i cipseva u kojima se vecina davi svaki dan a potpisujem da su sto puta stetniji nego ako se neko nekad namaze nekom losom sminkom. Tebi svaka cast nista licno ali volela bi o tome nekad nesto da procitam jer deca nam umesto vode od malena piju colu recimo i slicno a onda nastaje gojaznost ili povisen secer pa pritisak pa strada jetra pa strada grlo pa da ne nabrajam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Sladjana, moj blog je prvenstveno namenjem pricama o kozmetici, slazem se sa svim sto ste naveli o stetnosti cigareta, koka kole i sl. ali ne mislim da sam kompetentna da o tome pisem.

      Избриши
  12. Slažem se skroz! Pa ja ne bih mogla da stavim nešto na nečije lice ako znam da će možda da im iritira kožu D: Mislim da bih se pojela živa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slazemo. :) Ima nas raznih Pixie...

      Избриши
    2. Meh šteta baš. Mada ovoga ima u svakom biznisu sa ljudima, nekim ljudima je stalo do svojih klijenata a nekima nije. :/

      Избриши
  13. Odlična tema i odličan tekst,ja sam od onih koji ponekad posegnu za nečim sto je kvaliteno ali prilično skupo,ali pazim gde kupujem, i osim nekoliko izuzetaka koje mazim,pazim i čuvam za specijalne prilike sve ostalo je srednjeg kvaliteta i dostupnih cena...

    ОдговориИзбриши
  14. I ja kao i Snezana ponekad iscedim nesto, pa se "izluksuziram" 9ali prethodno pomno istrazujem.
    Inace se potpuno se slazem sa svim napisanim od prvog do zadnjeg slova, kao da sam ja pisala post. Sve sto mogu da porucim devojkama koje koriste "fake" kozmetiku je: "Deco cuvajte svoju kozu, jer treba da vam potraje ceo zivot". Nijedan kozmeticki preparat (skup il jevtin, brendiran ili ne" nije vredan ostecenja nase vlastite koze, koja je, kako ono neko rece "najskuplja stvar koju cemo ikada nositi u zivotu".

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se skroz sa tvojim porukama, nadam se da ce ih onaj ko treba procitati i shvatiti dok ne bude kasno, sve ovo je uzelo ozbiljnog maha kod nas...

      Избриши
  15. Ja sam ih videla u parfimeriji i onda krene prica kako je to kvalitet, bas se radilo o Naked i MAC paletama, a meni tih dana stigla Naked i gledam i samo cutim, jer ako pocnem.Opet ako neko misli da moze da kupi Naked veliku paletu za 3000 dinara onda ta snosi sama odgovornost za svoju glupost.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne znam kako mogu da pomisle da mogu da kupe veliku Naked za 3000, dozvoljavaju da budu prevarene i ispadaju glupe samo zato sto ih mrzi da se dovoljno raspitaju, a hoce bas Naked...

      Избриши
  16. Odličan post ali nažalost nekoga jednostavno nije briga što je nešto fake i što će mu naštetiti zdravlju. Jer je brend i javno hvalisanje važnije od svega toga. Trenutno nemam novac da sebi priuštim ništa od high end kozmetike ali zato imam za drogerijsku preparativu i dekorativu. A da bih kupovala fake samo da se pohvalim, ne baš :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da tako razmišljaš, u drogerijskom rangu ima zaista sve što je potrebno jednoj devojci za svakodnevnu šminku, i ja u njoj uživam a high end brendove za sada uglavnom samo merkam... :)

      Избриши