понедељак, 4. јануар 2016.

5 filmova idealnih za praznično opuštanje

Vreme praznika je idealno za porodično opuštanje uz neki dobar film, zato sam danas tu sa par predloga na tu temu uz linkove za online gledanje. Nadam se da ćete pronaći nešto za sebe.

Christmas Vacation



Godina: 1989.
Žanr: komedija
Trajanje: 97 min

Home alone



Godina: 1990., 1992., 1997., 2002., 
Žanr: komedija
Trajanje: 103 min

Breakfast at Tiffany's 



Godina: 1961
Žanr: ljubavna drama
Trajanje: 115 min
LINK

Hansel and Gretel: witch hunters 


Godina: 2013.
Žanr: fantazija, akcija
Trajanje: 97 min
LINK

Frozen



Godina: 2013.
Žanr: crtani
Trajanje: 108 min
LINK

6 коментара:

  1. Frozen je vala napolju ceo dan koliko je snega napadalo. :D Dobro si mi dala ideju dam ožda odgledam Doručak kod Tifanija. Pisala sam nešto slično nedavno pa ti se možda svidi neki sa moje liste. Pozdrav :))
    Lilo and Iv

    ОдговориИзбриши
  2. Super je izbor :D Za sada sam sve odgledala, ali mi je Home ALone neprevazidjeni za ovaj praznicni period :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Manje vise smo svi gledali ove filmove, i to po vise puta, ali ja opet svake godine iznova u ovo doba uzivam u njima, posebno uz Home alone. :)

      Избриши
  3. Hvala ti sto si napisala ovaj post, potreban mi je. Uvek imam ogromnu dilemu sta da gledam i onda stalno vrtim par bozicnih filmova u krug.. Bas mi je post dobro dosao..☺♥

    Na mom blogu je novi post, vezano za tinejdzerski zivot pa pogledaj. :) I uclani se ako zelis. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши