понедељак, 28. март 2016.

Sofi

U današnjem postu vam predstavljam Sofi radionicu koja se bavi ručnom izradom kozmetike od prirodnih sastojaka. Dolazi iz Novog Sada i u svom asortimanu ima sapune, penušave kupke, balzame za usne, ulja, dezadoranse. Reč je o proizvodima koji u sebi ne sadrže stabilizatore, veštačke antioksidanse, mirise, kao ni životinjske masti i nisu testirani na životinjama tako da je većina njih pogodna i za vegane. Mogu se pronaći u većini gradova u Srbiji u okviru Lilly ili DM drogeria, a tačne adrese možete pogledati ovde, kupovinu možete izvršiti i putem sajta sofi.rs na kome četo imate popuste i do 30% na već pristupačne cene.

Ja sam probala nekoliko proizvoda i u narednim redovima možete pročitati moje mišljenje o njima.

Sofi sapun neven i badem

Sadrži nevenovo i bademovo ulje koja nisu hemijski tretirana, bez mineralnih ulja, sintetičkih mirisa i konzervanasa, 100% prirodan proizvod. Lepo peni, ne isušuje kožu, omekšava je i čini je mekom.




Sastav: nevenovo i bademovo ulje.

Cena: 270 dinara. 

Sofi sapun aktivni ugalj i glina

Preporučuje se za negu masne i problematične kože, kao i za neku kod različitih kožnih oboljenja. Koristila ga je mama jer se u prethodnom periodu imala neki problem sa kožom na stopalima, koristila ga je uz još nekoliko preparata i sve zajedno je dalo rezultate. Pošto je količina pozamašna, polovinu je dobila i moja kuca jer ima alergiju i stalno se češka. :)




Sastav: aktivni ugalj, glina, kakao buter, ulje groždjanjih koštica, etarsko ulje mente.

Cena: 270 dinara 

Sofi dezadorans u spreju

Proizvod čijem sam se isprobavanju najviše radovala, vama koji od ranije pratite moj blog razlog za to je sigurno poznat. Pre već skoro godinu dana rešila sam da potpuno predjem na korišćenje isključivo prirodnih antiprespiranata i u potrazi za onim koji će mi najviše odgovarati žeilim da ih probam što više. Sofi dezadorans dolazi u plastičmom pakovanju sa raspršivačem i ima 110ml. Dolazi u tri verzije: Sandal, Limunova trava i žalfija i Pačuli i bergamot. Ja sam se odlučila za poslenju i tu načinila grešku jer je miris više muški, ali završio je u rukama mog dečka. Miris je dosta intenzivan ali nam se oboma jako dopada. Dečko svakodnevno posećuje teretanu i ovaj Sofi dezadorans mu je saveznik u borbi protiv neprijatnih mirisa. Bez aluminijuma, sintetičkih mirisa i konzervanasa je. Jedina zamerka ide na račun ambalaže koja bi mogla da bude malo kvalitetnija. 




Sastav: etarska ulja bergamota i pačulija, alantoin, D-pantenol, glicerin.

Cena: 530 dinara.

Sofi ulje za telo grejp

U Sofi asortimanu dostupna su ulja za telo od grejpa i bršljana napravljenih kao mešavina različitih prirodnih ulja bez dodatka mineralnih ulja, konzervanasa i sintetičkih mirisa. Ulje grejpa, za koje sam se ja odlučila, dolazi u plastičnoj bočici od 110 ml, namenjeno je za negu i opuštanje, nanosi se posle kupanja na vlažnu kožu. Lako se nanosi, potrebna je mala količina, brzo se upija. Miris je citrusan koji baš opušta, mažem ga zaista sa uživanjem. Čini kožu mekom, nežnom i hidrira je. 




Sastav: maslinovo ulje, bademovo ulje, ulje avokada, ulje semenki groždja, ulje šargarepe, ulje grejpfruta i ulje pomorandže.

Cena: 390 dinara.

Sofi balzam za usne vanila i med

Miris vanile preovladjuje i oseća se neko vreme i po nanošenju na usne, ostavlja blagi, diskretan sjaj. Nega je na zadovoljavajućem nivou, nemam zamerke. Bez mineralnih ulja i konzervanasa je. 
 Dostupan je u varijantama čokolada i menta.




Sastav: ricinusovo ulje, bademovo ulje, kakao buter, med, vitamin E.

Cena: 230 dinara

Kompletan utisak je da sam zadovoljna svim proizvodima koje sam probala iz Sofi asortimana, reč je o jako kvalitetnom brendu koji ima sasvim korektne cene. Jedino što nisam probala su penušave kupke jer nemam kadu, ali ne sumnjam da su odlične. 

*Fotografije sam preuzela sa sajta Sofi.rs jer sam imala tehničkih problema sa memorijskom karticom i moje fotografije su izbrisane.

Da li ste vi probali nešto od Sofi? Utisci?

Нема коментара:

Постави коментар