субота, 2. јул 2016.

Favoriti jun 2016.

Ćao devojke! 
Zbog brojnih obaveza na fakultetu ponovo sam napravila pauzu u pisanju :( Pod velikim sam pritiskom oko ispita i jednostavno mi, pored vremena, nedostaje i motivacija za kuckanje a ne želim da izbacujem bilo šta čisto da bih izbacila. Prosto ne mogu da verujem da smo zakoračili u sedmi mesec, vreme leti prevelikooom brzinom a ja nikako da se pomirim sa tom činjenicom. :/ Vreme je za favorite predhodnog, inače meni omiljenog meseca juna.
Ukoliko vas zanima u kojim proizvodima sam posebno uživala u toku prethodnih tridesetak dana nastavite da čitate tekst.





Too Faced Chocolate bar Semi sweet

Malopre sam napomenula da je jun moj omiljeni mesec, razlog za to je moj rodjendan. Ove godine sam od svog dečka na poklon dobila Too Faced Chocolate bar Semi sweet paletu senki (i posle neka kažu da beauty blogerke ništa nisu naučile svoje jače polovine :D). Naravno, pomogla sam mu oko odabrira jer je imak reć o većoj investiciji. Dvoumila sam se oko klasične čokoladne, semi sweet, bon bon i sweet peach i definitivno nisam pogrešila u izboru. Boje su takve da se mogu prilagoditi svakoj prilici, od svakodnevne do večernje šminke, a uz to ovakve braonkaste nijanse mom tenu i mojim očima najbolje pristaju. Da ne dužim više na ovom mestu, uradiću posebnu recenziju sa svočevima i sa više detalja. 





Aura Absolute Mate ruž za usne

u broju 620- Seven Sins. Oni koji me redovno prate znaju da obožavam Aurine mat ruževe. Ova nijansa je koralna, prava letnja, mackala sam ga tokom celog juna. Tekstura je nešto drugačija od ostalih koje sam probala i to je jedina zamerka, kada nanesem jedan sloj nekako je providan a kada nanesem dva izgleda nekako čudno, previše se uvuče u linije usana. 




Golden rose matte  lipstick crayon

Pravo iznenadjenje za mene, iako mi prilike nisu previše dozvoljavale da ga koristim u junu, nosila sam ga svega par puta ali je to bilo sasvim dovoljno da me kupi i da se nadje u favoritima. Tekstura je nešto izmeju olovke za usne i klasičnog ruža, iznenadjujuće dugo traje na usnama. Definitivno planiram da nabavim u još nekoliko nijansi. Broj 06.




Aura rumenilo

Još jedan favorit iz Aure, rumenilo broj 222 Chianti blago je šimerato i iako inače ne koristim ovakva rumenila ovo mi se jako dopalo. Daje svež izgled licu i mislim da je idealno za leto. Uz to može imati više primena, pored osnovne namene-rumenilo, može se koristiti i kao highlighter i kao senka.




Maybelline Colorama
Prilikom manikira u proteklih mesec dana izbor je uglavnom padao na Maybelline lak za nokte broj 86 u boji lavande. Letnja boja, ne previše napadna ali u isto vrema jako efektna. 




Dove dezadorans

Pre nekih godinu dana pokušala sam potpuno da se prebacim na prirodne dezadoranse i nekako samo uspevala u toj nameri oko godinu dana dok nisam dobila Dove dezadorans u spreju, čisto bezveze ga prsnula par puta i podsetila se zašto sam ga godinama obožavala. Prirodni dezadoransi su ok, ali smo kada sam kod kuće i mogu da se istuširam par puta dnevno, ipak  kada izlazim na duže treba mi nešto jače poput ovog dezadoransa. 




Završila sam sa kozmetičkim i sada prelazim na nekozmetičke favorite.

Knjiga Ana Karenjina, Lav Tolstoj

izdanje na engleskom jeziku. Ovu knjigu na srpskom sam čitala dva puta i jedna je od mojih omiljenjih, kupila sam je na engleskom da bih vežbala jezik, a sobzirom da je od korica do korica imam u malom prstu mislim da će sa knjigom Ana Karenjina proces usavršavanja mog engleskog bili najlakši. Kupila sam je u Vulkanu u Ušću.




Serija Narcos

favorit je i jedna serija, nešto drugačija od prethodnih koje sam vam preporučivala. Reč je o seriji "Narkos" koja je bazirana na istinitim dogadjajima i prati život Pabla Eskobara najpoznatijeg Kolumbijskog (svetskog) dilera droge. Izašla je samo prva sezona (druga kreće od 2. septembra na Netflix-u) koja ima 10 epizoda. Ukoliko ste fan dokumentaraca i istinitih priča ova serija bi vam se verovatno dopala. Ja nestrpljivo izčekujem drugu sezonu.






Selfie stick

U Liliju u junu bila je u toku akcija u kojoj uz kupovinu Maybelline proizvoda na poklon dobijate selfie stick, ja sam je iskoristila i konačno se dokopala ove spravice. Ne znam zašto sam ovoliko dugo čekala da je nabavim, ali načinila sam grešku. Prva stvar zbog koje sam odlučila da mi je nephodan jer to što na porodičnim fotografijama stalno neko fali (onaj koji fotka) verujem da će selfie stick rešiti ovaj problem. 




Memoaktiv kapsule

Obično ne preporučujem stvari ovakvog tipa na svom blogu, ali sobzirom da je reč o vitaminu koji je meni zaista pomogao rešila sam da napravim presedan. Studenti najbolje znaju osećaj u toku ispitnog roka, koji je meni bio okidač da kupim Memoaktiv. Ove kapsule podstiču koncentraciju, pamćenje i otklanjaju napetost i stres. Mnogo više sam učila i pamtila od kako sam počela da ih pijem, da li stvarno nešto rade ili je reč o placebo efektu ne znam, a i ne zanima me dok funkcionišu. :)




To je sve što se tiče junskih favorita, nadam se da vam se post dopao.
Da li ste probale nešto od navedenog?

Do narednog posta,
Katarina


14 коментара:

  1. Ana Karenjina je jedna od najlepsih knjiga koje sam ikada pročitala. Nisam do sada pila Memoaktiv kapsule ali ću početi kada krenu testovi i prijemni ispit. To rumenilo izgleda interesantno.

    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom, prava ženska knjiga, svaki put uživam iznova čitajući je. :)

      Избриши
  2. Odlični dekorativni favoriti, pogotovo paleta! Moja velika želja je klasična čokolada :) Mislim da je uvijek bolje uložiti u jedan kvalitetan proizvod, nego imati nekoliko osrednjih.
    Koristila sam nekoliko Dove dezedoransa, ali uvijek isti problem s njima, a to je da se nakon nekog vremena usmrde i postanu jako zagušujući.
    Pozdrav, Iva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom, stvarno je mnogo kvalitetnija od ostalih koje sam koristila ranije, nisam se ni jednog momenta pokajala. :) Nadam se da će ti se želja ispuniti i da će se čokoladna uskoro naći u tvojim rukama. :)
      Nisam primetila to što kažeš kod Dove, možda zato što stalno prskam pa ih relativno brzo istrošim.

      Избриши
  3. Od ove prve palete mi se prijela cokolada - super pakovanje. Dove je jedini dezodorans koji meni odgovara i koristim ga vec godinama.

    www.bymajamladenovic.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post :) Jedva čekam da vidim recenziju ove palete senki :) Ja ima Aurin mat ruž za usne ali u drugoj nijansi i veoma sam zadovoljna njime :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман4. јул 2016. 01:19

    Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Свака част за избор књиге, доста људи је не воли, а мени је омиљена :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jovana, ljudi je obično ili obožavaju ili je ne vole, nema ravnodušnih. :)

      Избриши
  7. Aura uvek medju favotitima bar meni, a ovu cokoladnu paleticu bih pojela :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kod mene se uvek nadje nesto od Aure. I ja sam uvek u iskusenju da li da je pojedem ili da se sminkam. :D

      Избриши