среда, 10. август 2016.

Dresslink wishlist

Ćao devojke! 
Po drugi put sam ostvarila saradnju sa kineskim sajtom Dresslink.com, o svom prvom iskustvu sa njima sam pisala ovde. Danas vam predstavljam svoju listu želja, a kada paket stigne pišem vam detaljne utiske.

Sto se samog sajta tiče, jako je pregledan, sve je sortirano po kategorijama i lak je za snalaženje i za početnike u online šopingu. Može se naći za svakog po nešto, odeća, obuća, nakit, bebi program... Naglasila bih samo da, ukoliko rešite nešto da pazarite, obratite posebnu pažnju na veličine.

Pre nego što vam predstavim svoje favorite sa ovog sajta ostala sam vam dužna jednu informaciju. Naime, unošenjem kodova koje ćete pronaći ispod možete ostvariti popust:

lendy15 - 1$ na porudžbinu od 15$
lendy19 - 2$ na porudžbinu od 19$
lendy29 - 3$ na porudžbinu od 29$

Kupone za popust možete iskoristiti do 28. februara 2017. godine.


Sada slede stvarčice koje su se meni najviše dopale:

Torbicu merkam još od prošlog puta, dostupna je u različitim bojama, a cena joj je fantastična! Možete je pogledati ovde.






                                   Četku za konturisanje takodje odavno merkam. Više detalja ovde.





Sobzirom da nam se jesen polako približava, rešila sam da poručim i ovaj džemperčić. Nadam se da ću pogoditi veličinu. Više detalja o njemu ovde.




Jako mi se dopala i ova majica.




Videla sam još dosta zanimljivih, ali kako mi je budžet bio ograničen morala sam da se zaustavim na ovim stvarčicama. 

Kako vam se dopada? Da li ste nekada poručivale sa sajta Dresslink.com?

Do narednog posta, 
Katarina

8 коментара: