петак, 13. јануар 2017.

ROSEGAL fashion winter favorites

Brrr kako je hladno ovih dana! Sobzirom na tu činjenicu kupovina iz tople fotelje uz čaj ili kafu je mnogo prihvatljivija od obilaženja butika, zar ne?

Jedna od mojih današnjih šoping stanica bio je sajt RoseGal, u ovom postu vam donosim komade koji su mi se najviše dopali, a nadam se da će se dopasti i vama. Moram da napomenem da je u toku veliko sniženje pa su cene fenomenalne uz besplatnu dostavu, takodje na svoju prvu porudžbinu dobijate kupon od 10% popusta tako da obavezno bacite pogled na njih tako što ćete kliknuti na linkove ispod fotki.

Neću vas zamarati tekstom, pustiću vas samo da uživate u fotografijama koje sam odabrala za vas.

Dugi oversize raskopčani džemperi , hit ove zime, a pritom udobni i pretoli, oduvek sam ih volela.



    LINK







Kako vam se dopada ovaj ranac? Ja sam se zaljubila na prvi pogled.



.



Rolke su apsolutno trend ove sezone, ali ukoliko su vam one klasične previše dosadne, imam za vas odličan predlog!







Iscepane farmerke, majice, jakne, došao je red i na džempere, uz to ovaj koji sledi je pozadi duži na napred kraći što mu daje dodatni efekat. 









Kako vam se dopadaju moji favoriti sa RoseGal sajta? Zar cene nisu fenomenalne?

 black and white lace dress

Нема коментара:

Постави коментар