уторак, 30. мај 2017.

REVLON Nearly Naked Pressed Powder

Oni koji me prate nešto duže verovatno znaju da što se kompaktnih pudera tiče godinama koristim isti jer kada nadjem nešto što mi odgovara nemam potrebu da eksperimentišem. Nedavno sam dobila Revlon Nearly naked Pressed Powder na testiranje, da li se pokazao dobro kao moj omiljeni, saznaćete u nastavku teksta.

Proizvod dolazi u plastičnom pakovanju koje sadrži 8 grama proizvoda, u okviru njega nalaze se i malo ogledalo i sundjerčić za apliciranje. Obično proizvod ovakovog tipa nanosim četkom, ali u ovom slučaju se sundjer najbolje pokazao jer se u tom slučaju puder ne trusi i postiže se dobra pokrivna moć. 




Moja nijansa je 030-Medium i savršeno pristaje mom, nešto svetlijem tenu. Pored nje postoje još tri: 010-Fair, 020-Light i 040-Medium Deep. Mislim da što se boje tiče ne možete mnogo pogrešiti jer se dobro prilagodjava tenu.

Moja koža je mešovita, imam nešto masnije čelo i nos dok mi je ostatak kože normalan,
Za razliku od ostalih kompaktnih pudera koje sam probala, ovaj ima vrlo dobru pokrivnu moć, često ga koristim samostano uz malo korektora ispod očiju i za dnevi makeup to mi bude sasvim dovoljno jer mi lepo izjednači ten i da boju tako da lice deluje sveže i odmorno.  Nije težak i ne opterećuje kožu.

Lepo se ponaša u kombinaciji sa svim tečnim puderima koje imam, ravnomerno se nanosi i na masne i na normalne delove lica, ne skuplja se i lepo maitra kožu koja mnogo sporije prosija. 




Za večernje i svečane prilike je takodje odličan, uz eventualno dodatno nanošenje na čelo posle par sati. Jedino mi se ne dopada to što je pakovanje malo glomaznije pa nije baš za nošenje u torbici.

Za kraj sam ostala dužna informaciju o tome da li ovaj proizvod može da parira puderu koji sam koristila godinama. Moj odgovor je-definitivno da, čak ga je i nadmašio jer ima bolju pokrivnu moć. Ako imate kožu poput moje sigurna sam da će vam se dopasti. 

Cena: 1049 dinara

Da li ste probale Revlon Nearly Naked kompaktni puder? 

Нема коментара:

Постави коментар