недеља, 27. август 2017.

ZAFUL cvetni kombinezon

Ovaj cvetni kombinezon je jedna od stvari iz nove porudžbine sa sajta Zaful kojoj sam se najviše radovala, baš mi je trebalo nešto ovako. Planirala sam da ga nosim uveče za izlazak uz visoke štikle, za šetnju uz ravne sandale... ali kada je stigao bila sam blago rečeno razočarana. Iako je veličina univerzalna, kombinezon mi je veći za bar dva broja, visi mi sa strane i napred, ali mu je zato dužina odlična. Materijal mi se dopada, kao i sam kroj i dezen, ne dopada mi se materijal postave ali preko toga mogu da predjem. Jako mi je žao što ni je veliki pa ga neću nositi, da postoji u manjoj veličini sigurno bih ga poručila jer mu je cena jako pristupačna. Možete ga pogledati ovde.




























Da li volite ovakve kombinezone? 


Pozdravljam vas do narednog posta,
Katarina




Нема коментара:

Постави коментар