недеља, 10. септембар 2017.

ROSEGAL kupaći kostimi

Možda će neko od vas pomisliti da je sobirom da smo zagazili u septembar kasno da vam predstavljam kupaće kostime, ali imajući u vidu ogromne popuste na njih na Rosegal sajtu, ja mislim da je ovaj post došao u pravi čas. Poručila sam četiri komada i danas ću vam reći svoje utiske o njima.

Prvi kupaći koji vidite je ovaj u nežno plavoj boji koja vuče ka tirkiznoj. Ovo je model kojim sam najzadovoljnija, vrlo je lepo uradjen, nema nikakvih končića koji vire i slično, korpe su punjene, na sebi ima zlatne detalje. Cena mu je trenutno ispod 1000 dinara. Možete ga pogledati ovde.






Sledeći kupaći je isto u plavoj boji, nešto svetlijoj nego prethodni. Kod njega mi se ne dopada to što donji i gornji deo nekako nisu srazmerni, donji deo mi je mali a gornji malo veći, mada moguće da je u pitanju moja gradja. Inače je prelep i kvalitetan, ima i bretele koje mogu da se skidaju. Možete ga pogledati ovde.





Naredni model je nešto dublji, korpe su takodje punjene, pozadi ima nekoliko traka tako da nema brige oko veličine koja može vrlo lako da se prilagodi. Za više detaklja kliknite ovde.





Sledi moj omiljeni model, crni bikini sa ojačanjem na grudima. Odlično stoji, jedina primedba je ta što je lastiš na donjem delu malo jači pa ako ste i vi jači u donjem delu može da se useče. :) Njega možete pronaći ovde.






Kao što sam već rekla, na Rosegal sajtu je u toku veliko sniženje na kupaće kostime, ni jedan model iz posta sada nije preko 1500 dinara, a dostava sa ovog sajta je potpuno besplatna. Vredi baciti pogled, celokupnu ponudu možete pogledati ovde

Kako vam se dopada moj izbor? Da li ste poručivali kupaće kostime online?

Нема коментара:

Постави коментар