среда, 22. јул 2015.

Dermix Venefit gel



Kao što sam vam ranije govorila, već par godina imam problem sa ispucalim kapilarima na nogama. U poslednjih par meseci počeo je da se javlja i osećaj težine u nogama koji mi baš smeta. Dobri ljudi iz kompanije Dermix su mi pružili priliku da testiram njohov VeneFit gel.
Reč je o formuli profesora doktora Milojevića a sobzirom na pozitivne priče o proizvodima kao što su Acne intensive formula i Antibol moja očekivanja su bila velika.




Za početak idu reči proizvodjača:

"Do pojave proširenih vena-varikoziteta dolazi zbog genetske predispozicije, epigenetskih fenomena (dugo sedenje, starenje) i u nekim fiziološkim stanjima  kao što je trudnoća.
Saponini i escin iz divljeg kestena u sadejstvu sa aktivnim sastojcima arnike (brdjanke) delotvorno sprečavaju upalne procese na nivou enodtela vena i kapilara čime se usporava daalja progresija varikoznog sindroma i pojava "popucalih" kapilarnih spletova. Kompleks plemenitih biljnih ulja jojobe, karitea i vitamin E obezbedjuju vlažnost i tonus kože nad proširenim venama.
Aromatične komponente biljnog porekla efikasno i trenutno otklanjaju osečaj težine u nogama.
Redovnom primenom Venefita dolazi do postepenog nestanka mrkih pigmentacija u sklopu varikoznog kompleeksa; prošireni venski kapilari postepeno blede, a novi se redje javljaju."

Ono što se meni odmah na prvi pogled dopalo je to što ovaj proizvod sadrži isključivo prirodne aktivne sastojke biljnog i minearlnog porekla, ne sadrži parabene i nije testiran na životinjama.

Ako vas detaljnije zanimaju sastojci možete pročitati na slici ispod.




Venefit gel dolazi u tubi od 100ml, malo je redje kremaste teksture što omogućava izuzetno lako nanošenje. U mirisu preovladjuje mentol. Ja sam ga nanosila oko dva puta dnevno, kada se setim, laganim pokretima u smeru ka srcu. Tokom nanošenja oseća se hladjenje koje jako prija (svi koji imaju problem sa cirkulacijom znaju koliko je  to prijatan osećaj). Brzo se upija i omekšava kožu.

Kada se javi osećaj težine u nogama obavezno nanesem ovaj gel i nakon par minuta taj neprijatan osećaj prodje.

Nakon par nedelja korišćenja zaključila sam da se osećaj težine u nogama redje javlja i ispucali kapilari  su polako počeli da se povlače.

Venefit gel profesora doktora Milojevića je definitivno ispunio sva moja očekivanja i mnogo mi pomogao, sigurno ću nastaviti da ga koristim.




Ukoliko i vi imate problem sa cirkulacijom obavezno, ali obavezno probajte ovaj proizvod jer će vas sigurno rešiti muka. Cena je 1421 dinar. Trenutno na sajtu Dermix.rs možete iskoristiti akciju u kojoj kupovinom jednog Venefit gela drugi dobijate gratis plus poštarina je besplatna.
Takodje na istom mestu možete pogledati i ostale njihove proizvode kao što su Acne intensive formula ili Antibol sa kojima neki ljudi iz mog okruženja imaju krajnje pozitivna iskustva, ja ih nisam probala. Tu su i priridni sapuni, proizvodi za negu lica...





Ovim putem želim još jednom da se zahvalim kompaniji Dermix na ukazanom poverenju i prilici da testitam VeneFit gel. <3 


Da li ste probale ovaj ili neki drugi proizvod koji nam dolazi iz Dermixa? Utisci?


2 коментара:

  1. Probala sam gotovo sve proizvode iz SkinCare kolekcije i jednostavno odusevljena. Tri, po meni top proizvoda su AAH, Face Lotion i Body Balm. MedicalCare kolekcija sadrzi camphor na koji sam ja alergicna, ali moj suprug koristi Antibol kremu, a mama Venefit gel i prezadovoljni su. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ste zadovoljni Dermix proizvodima. Ja sam do sada probala samo VeneFit ali planiram jos neke. ;)

      Избриши