петак, 31. јул 2015.

#ReadingWithKeti #4

Poslednji dan jula rezervisan je za post iz rubrike Reading with Keti. Kako sam u prošlom javljanju ovog tipa pisala o prve tri knjige Vesne Dedić rešila sam da nastavim niz i pričam o još dve knjige ove autorke.



Prva nosi naslov "Pola duše" i skroz je drugačija od onoga što smo do sada videli od Vesne. Radnja je smeštena u vreme pre Prvog svetskog rata u Crnoj Gori, tačnije na Cetinju. U centru dešavanja su Darinka, kćerka pokojnog oficira i bliskog prijatelja crnogorskog knjaza Nikole Petrovića i oficir, a kasnije i špijun Dimitrije Stojković. Duboka i snažna ljubav izmedju ovo dvoje ljudi se provlači kroz celu priču u kojoj možete saznati i brojne istorijske detalje iz tog perioda, intrige izmedju Petrovića, Karadjordjevića i Obrenovića... Ja obožavam istorijske priče pa mi se zato ova knjiga jako dopala i Vesna Dedić me je još jednom pozitivno iznenadila, bila sam i na promociji ove knjige gde sam je i kupila. Ono što posebno ostavlja utisak je preokret na samom kraju, ja vam neću otkriti o čemu se radi samo ću vam reći da je vredno čitanja jer će vas navesti na razmišljanje.




Druga knjiga o kojoj ću vam nešto ukratko reći je "Zagrli me" koja je, po mom mišljenju, više namenjena mladjoj populaciji, za razliku od prethodne. Smeštena je u 2014. godinu u Beograd, glavna junakinja je Nataša Krstić. Od kako je došla u glavni grad, zbog studija novinarstva, iz svog rodnog Gornjeg Milanovca, Nataša je u stalnoj potrazi za ljubavlju i zagrljajem u kome će biti sigurna. Ovo je surova priča o današnjem vremenu i o tome kako stvari koje su manje važne uvek stavljamo ispred onih najvažnijih.Čitajući ovu knjigu, sa Natašom ćete proći sve faze života jedne mlade devojke koja se bori da nešto postigne u životu sama dok nema nikoga da joj daje vetar u ledja.
Rečenica koja se stalno provlači kroz ovaj roman je: "Kako bi žene bile divne samo kada ne bi želele da budu srećne".  Ako mene pitate jedna poučna knjiga za mlade devojke.




Da li ste čitale ove knjige? Imate li neku preporuku za mene?


Нема коментара:

Постави коментар