субота, 25. фебруар 2017.

ROSEGAL Home Decoration

U jednom od prethodnih postova pokazala sam vam džemper i ogrlicu koje sam poručila sa sajta Rosegal, danas vam predstavljam nešto drugačije a to je otirač za obuću. Nisam mogla da mu odolim zbog natpisa "Welcome to my home with birds" jer imamo ptičicu tačnije zebicu, i na prvi pogled sam shatila da je kao baš stvoren da krasi ulaz našeg doma. 




a tu su još neki detalji sa motivima ptica.





Bila sam skeptična u pogledu kvaliteta, ali čim sam ga raspakovala shvaila sam da za sumnju nije bilo mesta, kvalitet je bolji nego što sam mogla da zamislim!  Ovaj otirač je tako mekan i nežan na dodir da ga je šteta gaziti :D







Naš pas Aska ga je odmah prisvojila.





Uh baš je mekan i udoban. :D 


Na Rosegal sajtu možete pronaći različite otirače po vrlo pristupačnim cenama, a u našim radnjama su oni poskupi, tako da ako vam treba nešto ovog tipa, bacite pogled.


 black and white lace dress

Нема коментара:

Постави коментар