недеља, 19. фебруар 2017.

SHE IN Spring Wishlist

U poslednje vreme sam luda za online kupovinom, moram da priznam da klasično lutanje po radnjama ne volim jer mi jako smeta gužva i obično je odeća izložena tako da mnoge dobre komade uopšte i ne primetim, tako da se u većini slučajeva vratim kući bez kese u ruci i sa bolom u glavi. 
Kupovina putem interneta mi je značajno olakšala posao, sve je dosta preglednije, mogu da se konsultujem sa drugaricama tako što jedne drugima šaljemo linkove, a moram da napomenem vrlo važnu činjenicu da internet kupvina štedi novac.

Poslednjih dana sam se bavila sajtom SheIn i u to ime vam predstavljam neke od mojih favorita, klikom na linkove možete se informisati o ceni, veličini i bojama. 

Otvorena ramena će sigurno biti hit proleća, odah sam se zaljubila u ovu košulju, mislim da će biti odlična za različite prilike na proleće i leto. 



Informacije o ceni možete dobiti klikom na sledeći link >>> Black Open Shoulder Blouse <<<


Još jedan apslolutni hit već neko vreme je i maslinasto zelena boja, u to ime odmah mi se dopala i ova košulja. Ali ukoliko niste ljubitelj military stila čeka vas u još nekoliko nijansi. Jako mi se dopada materijal i to kako pada, nekako je obična ali ipak ne.



Informacije o ceni: >>> Army Green V neck Blouse <<<



Sada nešto svakako neobično i nešto u čemu ćete sigurno privući pažnju, teksas košulja (koja može biti i haljina), pomalo iscepana i ukrašena stikerima, uh toliko must have na jednom mestu. Može se nositi dugih rukava ili ipak podvrnutih na 3/4. Već mi razne odevne kombinacije padaju na pamet sa njom.


 Informacije o ceni i dodatne fotografije: >>> Distressed Peatch Button Up Dress DENIM <<<


Izbor torbi na SheIn sajtu je baš veliki, jedna od onih koje su mi zapale za oko je ova mala crna sa metalnim detaljima u boji bakra. 



Detaljnije: >>> Black Vintage Charm Bag <<<



Morala sam i ovu da vam pokažem, i da zaključimo da sam military lover :D


Detaljnije : >>> Green Metal Charm Bag <<<


Imam odličan predlog i za one koji vole nešto svedenije torbe i murnijim bojama, pogodne za svaki dan.



Detaljnije: >>> Gray PU Shoulder Bag <<<


Još mnogo stvari mi se dopalo na SheIn sajtu i ova lista želja bi mogla da bude neizmerno dugačka, ali mislim da je vreme da se zaustavim. Obavezno posetite www.shein.com jer je sigurno jedan od sajtova sa najboljim izborom garderobe, cipela, torbi... takodje, trenutno je u toku sniženje od čak 85%.  Još jedna prednost je ta što ispod svakog artikla možete da vidite ocene kupaca sa priloženom fotografijom proizvoda koji je stigao na njihovu adresu i tako videti da li slike sa sajta odgovaraju stvarnom kvalitetu proizvoda.

Recite mi da li vam se dopada nešto sa moje liste želja? Jeste li pronašli neki proizvod za sebe na www.shein.com ? 


2 коментара: