уторак, 25. август 2015.

CN Direct wish list

Dok čekam porudžbinu sa CN Direct rešila sam da podelim sa vama listu proizvoda koje sam poručila i koji ostaju na listi za neku narednu kupovinu. Kada porudžbina stigne, a to će biti odprilike izmedju 20 i 30 dana očekujte post o tome koliko sam zadovoljna pre svega kvalitetom pristiglih proizvoda, carinom i ostalim detaljima.
Ovo je moja prva internet kupovina tako da sam jako uzbudjena i jedva čekam da paket stigne, nadam se da neću imati negativna iskustva sa carinom, pre svega.
Za prvi put, dok se ne uverim kako sve to funkcioniše odlučila sam se za svega par proizvoda. U porudžbini nema garderobe zbog razlike u kineskim i standardnim veličinama, ali možda se u nekoj od narednih kupovina odvažim i poručim nešto tog tipa.





Napokon, evo i moje liste:

1. Set od 8 četkica za šminkanje

Dostupne su u više boja, ja sam se odlučila za crno-sive. Četiri su za lice, a četiri za oči. Ove četkice sam videla kod nekih devojaka sa Youtube-a i odmah sam poželela da ih imam, pre svega zbog ove šiljato sečene koja će biti odlična za setovanje korektora. Nisam je pronašla pojedinačno pa sam uzela ceo set, ostale ću možda proslediti dalje.
Više detalja možete pogledati na ovom linku.




2. Ova torba u narandžastoj boji mi se jako dopala, ali sam je ostavila za neki naredni put. Možete je pogledati ovde.




3. Još jedna torba mi je zapala za oko, možete je pogledati na ovom linku.



Od torbi sam odustala jer je šiping četiri puta skuplji od same torbe.


4. Ogrlica koju možete pogledati ovde.




5. Četka za konturisanje  ostala je za neku narednu kupovinu. Detalje možete pogledati ovde.





6. Četkice za oči, koje su, čini mi se, iste kao ove ih prethodnog seta, ali poslužiće kao poklon. Detalji su na ovom linku.




To je sve za sada što se tiče moje CN Direct liste kupljenih i željenih proizvoda. Celokupni asortiman možete pogledati na sajtu CN Direct. Sigurno ćete pronaći nešto za sebe.

Kako vam se dopada? Da li imate iskustva sa ovim ili nekim drugim online shop-om?





10 коментара:

  1. Nisam naručivala. Radujem se tvojim utiscima :) Super mi deluje ovih 8 četkica, nekako mekano i pufnasto :D

    ОдговориИзбриши
  2. Jednom sam samo naručila nešto preko interneta, i to iz zemlje. Nisam baš sigurna u kupovinu preko interneta, a i više volim da prošetam lično, pa šta nađem-nađem. Mada, nikad se ne zna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se prvi put susrecem sa narucivanjem iz inostranstva, nadam se da ce sve proci ok, pre svega sa carinom. :)

      Избриши
  3. Baš mi se sviđa narančasta torba. Mislim da će ovi kistovi biti super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se baš dopala, ali sa šipingom izadje oko 15$, a sobzirom da prvi put naručujem i ne znam kakav je kvalitet proizvoda nisam je poručila. I meni deluje da će četkice biti super, nadam se da stvarno hoće. :)

      Избриши
  4. Ogrlica je prelepa. I torba mi je divna.
    Odlicna lista. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja imam ovaj zadnji set cetkica i dobre su, koristim ih svakodnevno :) crna torba je i meni lijepa, gledala sam je na ebay, tamo je shipping besplatan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, jedva cekam da mi stignu. :) Sad kad sam uplovila u vode internet kupovine moracu malo da zavirim i na ebay. :)

      Избриши