четвртак, 13. август 2015.

Sabi hand made prirodni antiprespirant



Kako sam rešila da u potpunosti predjem na upotrebu prirodnih antiprespiranata počela sam da probam različite u potrazi za onim koji će mi najviše odgovarati. U jednom od mojih prethodnih postova mogle ste da čitate o Weleda prirodnom dezadoransu u spreju (ovde), a danas vam donosim priču o jednom u stiku čiji je proizvodjač Sabi hand made.




Sastojci- kokosovo ulje, shea buter, ruzmarin, pčelinji vosak, soda bikarbona, kukuruzni skrob i eterična ulja.
Ne sadrži aluminijum.

Pakovanje je plastično, ima 30 ml, kompaktno je i malo tako da staje u gotovo svaku torbu. Dostupne su tri arome- Ruzmarin i lavanda, Ruzmarin i Ylang Ylang i Ruzmarin i limun. Ja sam odabrala lavandu. Cena je 450 dinara i možete ga nabaviti na Sabi hand made online shop-u.

Na prvu probu nisam baš bila oduševljena ovim proizvodom jer mi je delovao jako masno i baš mi je smetao, takodje nije bilo moguće naneti ga u normalnoj količini, uvek je ostajalo previše proizvoda. Primetila sam da izgleda istopljeno i neuredno tako da sam rešila da ga stavim u frižider što se pokazalo kao dobra odluka. Nakon par sati koje je proveo u hladnom, dobio je mnogo lepši izgled i mnogo se lakše nanosio. Konačno, nije ostajalo previše proizvoda i nisam više imala onaj osećaj "masnoće".




Miris je jako blag, skoro da se i ne oseća, ali ono što je važno jeste da je prijatan na koži, znojenje je smanjeno i neutrališe neprijatne mirise. Sasvim je dovoljno naneti ga jednom dnevno, za razliku od Weleda dezadoransa o kome sam ranije pisala. Mislim da je ovo zbog toga što je Sabi hand made antiprespirant u stiku a Weleda tečni dezadorans. Kada bih morala da izaberem jedan od ova dva izbor bi bio težak. Oba su dobra na svoj način zavisno od onoga što vam treba i što tražite od antiprespiranta. Ja Weledu koristim kada sam kod kuće pa mogu stalno da se prskam ili kada idem negde na par sati, Sabi hand made antiprespirant je više pogodan kada ste ceo dan u pokretu i kada vam treba nešto jače i trajnije. Razlika je u tome što Sabi hand made donekle smanjuje znojenje, za razliku od Weleda.




Nadam se da sam vam malo pomogla ako se dvoumite koji od ova dva proizvoda da probate, u svakom slučaju nećete pogrešiti. Priča o zdravim antiprespirantima se ovime ne završava, naprotiv, biće sigurno nastavljena jer nameravam da nastavim njihovo istraživanje.

Da li ste probale ovaj proizvod? Imate li predlog nekog zdravog antiprespiranta koji bih trebala da probam?

10 коментара:

  1. Planirala sam da probam nešto od njihovih proizvoda ali dezadoransa se nisam setila, zvuči dobro :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je jako zanimljivo, mislim da bi varijanta ovog antiperspiranta u spreju bila idealna jer je sastav jako dobar :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Postoji i varijanta u spreju, ali nisam probala. Vise mi odgovaraju ovi u stiku. :)

      Избриши
  3. Super je to sto zaista radi nesto :) prirodno je i moracu da isprobam :)

    ОдговориИзбриши
  4. To što se topi na spoljnoj temperaturi je donekle garant da se radi o prirodnom preparatu, nema dodataka koji ga stvrdnjavaju,a korišćena su prirodna ulja koja su uglavnom tečna.Mišljenja sam da bi sve prirodne preparate trebalo držati u frižideru jer ne sadrže konzervanse i skloni su oksidaciji čime se njihov sastav , svojstva kako i rok trajanja menjaju.Probala sam ovaj dezodorans i toplo ga preporučujem.

    ОдговориИзбриши