четвртак, 6. август 2015.

Nega lica-jutarnja rutina

Do pre par godina uopšte nisam koristila kreme za lice, nisam osećala potrebu za tim, a o fludima i ostalim stvarčicama da ne pričam. Uvek sam mislila da je manje zapravo više kada je nega lica u pitanju, tako da se moja nega zasniva na svega par proizvoda. Imam normalnu ka mešovitoj koži, tačnije sa masnijom T zonom, nemam nekih većih problema  na licu (da kucnem u drvo).
Moje svako jutro počinje u kupatilu i zapravo to je period dana u kome se najviše posvećujem svome licu pa mislim da taj svoj mali ritual treba da podelim sa vama.




Sve kreće sa Dermix sapunom i Ebelin sundjerčićem za umivanje, savršena kombinacija! Sapun je od kozijeg mleka, univerzalan je, može se koristiti i za lice i za telo. Prirodan je i nema konzervanse. Posle umivanja koža je nežna i meka. Svi u kući ga koristimo. Možete ga poručiti na Dermix online shop-u (ovde), poštarina je gratis. 
Ebelin sundjerčićem sam oduševljena, ranije sam koristila neke četkice i rukavice koje su mi bile dobre ali ova mala spravica mi je pokazala da može još bolje. Ima sitne "dlačice" koje su nežne prema licu ali u isto vreme ga dovoljno dobro očiste. Imam ga već sedam meseci i još uvek dobro funkcioniše i nije oštećen.


Kada je moje lice potpuno čisto nanosim Estar cosmetics serum za hidrataciju. Ovaj brend je pravo odkriće za mene, reč je o domaćoj prozvodnji i u pitanju je kozmetika od prirodnih sastojaka.  Serum osvežava i duboko hidrira kožu, sadrži hijaluron i pantenol. Jako je prijatan i veoma se brzo upija, dovoljna je samo jedna pumpica za celo lice. Cena mu je 600 dinara za 100 ml, možete ga poručiti ovde

Nakon toga, još jedan Estar cosmetics proizvod, reč je o gelu za područje oko očiju. Blag je i prijatan, potrebna je mala količina i veoma se brzo upia. Pored hidratacije ovaj gel je namenjem prevenciji bora, povećanju elastičnosti i smanjenju tamnih kolutova ispod očiju što je meni preko potrebno, a i deluje. Cena mu je 660 dinara za 50ml i možete ga poručiti na Estar cosmetics online shop-u ovde.



Za kraj dolazi Garnier dnevna krema. Retko kada koristim istu kremu dva puta jer sam još u potrazi za onom "idealnom". Ova krema je namenjena normalnoj i mešovitoj koži, neutrališe toksine, štiti kožu od spoljnih uticaja i obezbedjuje optimalnu hidrataciju tokom 24 časa, prema rečima proizvodjača. Sadrži ekstrat čička koji matira kožu, a tu je i glicerim za koji sam zaključila da jako prija mojoj koži. Tekstura je gelasta i brzo se upija, miris je blag i prijatan.



Ono što mi je tokom leta važno je to da su proizvodi lagani, brzo se upijaju i ne opterećuju moju kožu a ovi proizvodi zadovoljavaju sve te kriterijume. Ovde se moja jutarnja rutina nege lica završava, u nekom od narednih postova podeliću sa vama i svoju večernju rutinu.

Da li ste probale neke od ovih proizvoda?


17 коментара:

  1. Dopada mi se tvoha rutina ^_^ Ebelin jastuce imam i ja i obozavam ga, kao i Facial Drops i kremu za okoloocno podrucje od Estara. I meni je koza mesovita, s tim sto mi se brada i podrucje oko nosa maste. Da li bi mogla da napieses nesto vise o Garnierovoj kremi za lice?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da nam se dopadaju isti proizvodi. Hvala ti na interesovanju, obecavam da ce u nekom od narednih postova biti nesto vise o ovoj Garnier kremi. :)

      Избриши
  2. Baš ti hvala na ovim savjetima. Zapravo imamo istu jutarnju rutinu samo ja koristim malo drugačije proizvode.
    http://glaringwaves.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Imamo isti tip kože. Imam i ja tu Garnier kremicu. Jedino ne znam kakav je kod tebe slučaj ali ova moja ne matira. Doduše matira jedno minut dva nakon sto je stavim. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni moja ne matira nesto specijalno, mozda se samo za nijansu sporije mastim nego sa drugim kremama i to je to. :)

      Избриши
  4. I ja imam Garnier kremu i nisam bas zadovoljna, pecka me lice kad je nanesem :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je zao sto imas negativno iskustvo, ja nemam takvih problema sa peckanjem...

      Избриши
  5. Veoma korisno :) . Moja koža je kombinovana, takođe . Koristim Dermix sapun ali onaj crveni, ne znam kakav je ovaj za nas problematične :D . A Garnier krema me baš zanima, značio bi tekst posvećen samo njoj :) . Mada, meni nekako Garnierovi proizvodi ne prijaju baš ali se nadam da bi mi ova odgovarala :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Milice. Ja nisam probala crveni ali ovim sam zadovoljna. U narednom postu cu detaljnije pisati o ovoj kremici. :*

      Избриши
  6. Nisam probala nista od toga, ali ista prica kao tvoja, skoro sam pocela da kristim kremu jer sam bila u tripu da nema potrebe :D

    ОдговориИзбриши
  7. Davno sam probala Garnier kremu,tada mi je odgovarala,doduse sad ne znam da li bi mi odgovarala dok ne vidim. Afroditina krema sa kamilicom nije losa,a moj ti je savjet da probas Yves Rocher kremu sa kamilicom za sve tipove kože,meni je odlična :D Slažem se da je manje definitivno više :D

    ОдговориИзбриши