петак, 25. новембар 2016.

Burra body milk

U zimskom periodu koža tela mi je nešto suvlja nego tokom ostatka godine, tako da mi je nega potrebnija nego inače i zahteva hranljivije proizvode. Već nekih mesec dana aktivno koristim Burra losion za telo koji proizvodi srpska firma Esensa i u današnjem postu vam prenosim utiske koje sam stekla.






Reči proizvodjača (izvor: www.essensa.rs): 


"Burra Body Milk namenjen je potpunoj nezi i zaštiti normalne do suve kože.

Formulisan na bazi ši butera, kakao butera, arganovog ulja, skvalana i bademovog ulja, obnavlja hidrolipidni film na površini kože, poboljšava njenu strukturu i izgled, a koža postaje glatka, nežna i elastična.

• za svakodnevnu negu i regeneraciju kože

• dugotrajno povećava stepen hidratacije
• bogata kremasta tekstura, brzo se apsorbuje i ne ostavlja mastan trag
• trenutno izaziva prijatan osećaj na koži
• može se koristiti i za negu kože posle sunčanja
• bez parabena" 


Prva stvar koju u poslednje vreme pogledam je sastav proizvoda, odmah sam uočila da ne sadrži parabene i jedan veliki plus je odmah zabeležen. Izmedju ostalog tu su i shea buter, kakao buter, kokosovo, arganovo i bademovo ulje, kao i urea. Na osnovu ovoga odmah sam imala velika očekivanje jer ulja i buteri jako prijaju mojoj koži. 





Dolazi u tubi koja sadrži 200ml proizvoda. Tekstura mu je nešto redja što mi se dopada jer omogućava brže i lakše nanošenje. Na fotografiji ćete, nadam se, moći da uočite sitne čestice koje sadrži. Vrlo brzo se upija, nije teško, posle nanošenja koža je nežna, meka i jako hidrirana do tuširanja. Ne ostavlja nikave tragove i ne opterećuje kožu, brzo upijanje je meni jako važno jer nemam strpljenja da čekam i volim odmah da se obučem. Imam utisak da malo usporava rast dlačica. Miris je blag i prijatan, baš uživam u mackanju. Ovo je jedno od dva najbolja mleka za telo koje sam probala.





Cena je oko 800 dinara. 


Vrlo prijatno sam iznenadjena Burra mlekom za telo, posebno me raduje činjenica da je reč o domaćem brendu koji, bar sa ovim proizvodom, može da stane na crtu vodećim svetkim brendovim. Bravo za Essensa!



Da li ste probale ovo mleko za telo? Imate li preporuku za neki Burra proizvod?

2 коментара: