недеља, 6. новембар 2016.

Serbian Bloggers Day UNBOXING

Ćao drage devojke!
 U prošlom javljanju sam vam pričala o Serbian Bloggers Day (ovde), tada sam vam pomenula da smo imale sponzore od kojih smo dobili lepe poklone. Danas ću vam pokazati šta se sve našlo u paketima, ako volite unboxing ili newin postove, na pravom ste mestu. :)

Max factor

 moj omiljeni drogerijski brend, koji koristim od kako sam počela da se šminkam. Tek pre par godina sam počela da eksperimentišem i da se upoznajem sa drugim proizvodjačima. Što se mene tiče sa Max factorom nikada nema greške. Jako sam se obradovala paketiću koji su nam oni spremili, a posebno činjenici da smo dobile priliku da probamo novu False Lash Epic maskaru pre nego što se ona našla u prodaji. Pored nje, tu su i Miracle touch puder koji sam dugo želela da probam, graciozni Lipfiniti ruž za usne i paleta senki.






Ziaja

nisam do sada ništa njihovo probala, znam da je to brend koji dolazi iz Poljske i čula sam dosta pohvala na račun njihovih prizvoda tako da se jako radujem upoznavanju i testiranju. U paketiću su se našle micelarna voda sa maslinom, obožavam micelarne vode i jako volim da probam različite, krema za ruke, uvek potrebna stvarčica, naročito u ovim hladnijim danima, mleko za telo, takodje mešto što uvek trošim i nikad nije višak.






Golden rose

nam je pripremio veoma bogat paket koji sadrži Longstay matte tečni puder, olovku za obrve, dve olovke za usne, čuveni dugotrajni tečni ruž za usne u broju 10, maskaru i set od šest mini ruževa. Ništa od navedenog nisam posedovala tako da je ovo pun pogodak!





Burra

 nas je obradovala mlekom za telo za koje sam se već uverila da je odlično i toniranom kremom koju sam imala ranije i mislim da će mi nijansa medium biti pretamna. 





Od kompanije koja uvozi Bioten, B.U. i Batiste, dobila sam hidratantnu 24 časovnu kremu za lice (koja mi je baš bila potrebna) B.U. dezadorans u zlatnoj boji i Batiste suvi šampon u pakovanju koje je super za nošenje u torbi. 




Od kompanije Damb, dobila sam Marrakesh balzam za kosu.







Kao što vidite na Serbian bloggers day dobile smo jako lepe paketiće, sponzorima se zahvaljujem na poverenju i darežljivosti.

Ukoliko želite da budete u toku sa Serbian Bloggers Day dešavanjima, pratite FB stranicu (ovde), takodje u toku je nagradna igra u kojoj možete da osvojite set Max factor proizvoda.


Kako vam se dopadaju proizvodi koje sam dobila?

Do narednog posta,
Katarina 






Нема коментара:

Постави коментар