недеља, 27. новембар 2016.

Golden Rose Liquid matte lipstick 10

Tema današnjeg posta je najčuveniji Golden rose proizvod, mat tečni ruž u broju 10. Dugo sam se opirala da ga probam iz više razloga, prvo retko kada sam ga videla na policama, drugo toliko sam bila zaljubljena u Aura mat tečne ruževe da drugima nisam imala potrebu da dam šansu. Ovaj ruž sam, izmedju ostalog, dobila u paketiću od Golden rose na Serbian bloggers day. Kako mi se dopao i da li je uspeo da nadmaši Auru otkrivam vam u današnjem postu.





Reči proizvodjača: 

"Savršen dugotrajan tečni mat karmin s potpunim prekrivanjem bez razmazivanja. Na usnama se održava satima bez osećaja težine i bez sušenja. Obogaćen vitaminom E i uljem avokada, ostavlja vaše usne meke, elastične i bez osećaja lepljivosti. Jednostavno prekriva usne svojom kremastom i glatkom teksturom pomoću fleksibilnog aplikatora. Nakon nanošenja držite usne razdvojene nekoliko minuta radi postizanja punog efekta. Lako se uklanja pomoću dvofaznog sredstva za skidanje šminke."

Dolazi u više nijansi, možete ih pogledati na njihovom sajtu (ovde).






Ruž ima 5,5 ml, pakovanje je jako lepo i kvalitetno, miriše na vanilu. Aplikator je fantastičan, toliko je precizan da ruž često popravljam i bez ogledala, vrlo je fleksibilan i sa jedne strane je širi a sa druge uži što ćete videti na fotografijama. Ni jedan od tečnih ruževa koje sam probala nije toliko precizan kao ovaj od Golden rose. 






Kada sam ga prvi put nanela imala sam osećaj da isušuje usne, ali već drugog i svakog narednog puta nije bilo tako. 

Boja je neopisiva, vuče na sivo, ljubičasto, miš boju...prosto ne znam kako bih je definisala. Trenutno sam u takvoj fazi da više volim svetlije nijanse tako da nemam dilemu koji ruž da nanesem od kako sam ovaj dobila. Trajnost je na zavidnom nivou, može da preživi i jelo i piće (osim ako ne jedete nešto baš masno). Obično nanosim dva sloja, bez olovke,  i ona mi bez popravke izdrže nekoliko sati. Vrlo brzo se suši i nema razmazivanja.





Da rezimiramo: 

Pigmentacija: odličan 5
Lakoća nanošenja: odličan 5
Trajnost: odličan 5
Cena: 490 dinara (odličan 5)

Što se mene tiče, našla sam novi omiljeni mat ruž i definitivno želim da probam još neke nijanse. Za kraj vam ostavljam fotografiju na kojoj ćete videti kako izgleda na mojim usnama, kako vam se čini?





Da li ste probale Golden rose mat tečne ruževe? Utisci?

8 коментара:

  1. Meni je ova nijansa divna, ali nikakone mogu da je pronadjem, stalno je rasprodata..:) Ali meni su gr karmini nadmasili Aurine, jer su mnogo boljeg kvaliteta, pogotovo ove tamnije nijanse, tako da svaka cast za ovaj brend..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam za sada probala samo ovu nijansu i oduševljena sam, nadmašili su Auru definitivno. Nisam probala tamnije nijanse ali planiram. :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Ja sam probala samo ovu nijansu i već ih obožavam, jedva čekam još neku da probam. :)

      Избриши
  3. Ruz zaista,bar na slici,izgleda kvalitetno.
    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши